dimanche 18 mars 2012

Vlastní OS X nabídek se Butler

Jeden z mých okamžité myšlenky, když jsem Mac poprvé byla: Jak přidat ikony na horní menu? Poté, co dělat nějaké kopání, našel jsem skvělou aplikaci, která vám umožní nejen přidat ikony do menu, ale také přiřadit klávesové zkratky a dokonce i spouštění skriptů.

Například, můžete přidat inteligentní menu, které zobrazuje seznam spuštěných aplikací, což je další velmi užitečná funkce pro nedávné konvertuje.

image

Konfigurace Butler obrazovka umožňuje přiřadit nové položky do různých sekcí. Všimněte si, že vyhledávací políčko Google, a výchozí klávesovou zkratku CTRL + opt + G zaměřit vyhledávacího pole. Je tu moc ukázat všechno, ale čtěte dále pro můj současný oblíbené funkce.

Přiřazení klávesové zkratky položkám

Můžete přidat klávesové zkratky pro položku, že ji vyberete a potom zvolíte kartu Aktivační na pravé straně. Například jsem se rozhodl přiřadit klávesovou zkratku na iTunes Start / Stop položky.

Automatizace úhozů

Automatizaci běžných úkolů je jedna z mých oblíbených zábav a Butler se nebere servítky při pomoci dosáhnout. Rozhodl jsem se tuto úlohu vyplňování polí komentáře na blogy WordPress.

Nejprve jsem přidal položku úhozů na skryté části a přiřadit klávesovou zkratku opt + cmd + N, i když je možné přiřadit libovolný klávesovou zkratku, které chcete.

Nyní za velmi zajímavé funkce .. Ujistěte se, že klíče karta je vybrána na pravé straně, a pak můžete začít psát kláves, kterou chcete automatizovat. V tomto případě jsem vstoupil v těchto oblastech:

Geek
geek@howtogeek.com
http://www.howtogeek.com

Teď, když klepnu na pole Název a stiskněte cmd + opt + I N zástupce přidělen ...

A tam jsme, automatizace! Tato aplikace je nyní musíte mít ve svém panelu nástrojů.

Stáhnout Butler z ManyTricks.com

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire